TUULEOAD JUUSTUGA


Siiani olin ma keedutaignast meelega mööda vaadanud, kuna see tundus minu jaoks raketiteadusena, kuidas saavad need koogikesed ahjust välja võttes tühjaks jääda. Olin proovinud kahel korral ja no ei olnud õnnestunud. Kuna nüüd ütles mulle tuttav, et neid on nii lihtne teha, siis võtsin teda kuulda ja katsetasin kolmas kord ka. Ja tuligi välja!
Tegemist siis soolase ampsuga ja hea pakkuda külalistele. Eriti hästi meeldivad need lastele.
Sellest kogusest saab umbes 1,5 sellist kausitäit, mis pildil.
Retsept saadud Nami-Nami lehelt.
75 g võid
3 dl vett
125 g nisujahu (2.25 dl)
1 tl paprikapulbrit
0,5 tl soola
3 tk keskmist muna
25 g riivitud parmesani (u 1 dl) (või tavalist riivitud juustu)
1 sl kuivatatud peterselli või 0.5 dl hakitud värsket peterselli (ei pea panema)
Valmista kõigepealt keedutainas. Selleks kuumuta potis vesi, sool ja või keemiseni. Sega juurde paprikapulbriga segatud jahu ning klopi tainast pliidil puulusikaga senikaua, kuni see on läikiv, ühtlane ja poti seintelt lahti lööb. 
Tõsta pott tulelt. Jahuta umbes 5 minutit. 
Lisa munad ükshaaval tainast tugevasti kloppides (või elektrimikseriga segades). 
Lisa riivitud juust ja petersell. 
Tõsta tainast kahe lusika abil väikeseid portsjoneid ahjuplaadile (või kasuta kondiitripritsi). 
Küpseta 200kraadises ahjus umbes 25 minutit.


Kommentaarid