VASTLAKUKLID



Vastlakukleid teen ma oma tavalise pärmitaigna retsepti järgi. Lisan sinna vaid veidi enam suhkrut ja juurde panen 1-2 tl kardemoni. Taigna retsepti leiab SIIT

Täidis:
hapukat moosi
taimne vahukoor
toorjuustu
suhkrut
tuhksuhkrut

Selle retsepti järgi saan ma 11 kuklit. Jahutan need täiesti maha ja siis lõikan maha kooriku osa. Sisu võtan ka veidi vähemaks, et mahuks moos sisse ja et oleks mahlasem. Seejärel panengi 1-2 tl moosi kukli auku ja peale vahustan vahukoore toorjuustuga. Vahekorras 1:1

Mina kasutan taimset vahukoort, kuna see on lihtsalt palju parem. Sellega ei ole ohtu, et läheb võiks, vispelda kaua soovid. Sellega ei ole ohtu, et vajub järgmiseks päevaks ära. Mina ise kasutan Seikluskohvikust tellitavat taimset vahukoort, millel minu arvates puudub maitses erinevus tavalise vahukoorega. Link on SIIN, kust vahukoort saab.

Vahukoore peale pane koorik, mille enne ära lõikasid ja raputa peale tuhksuhkrut.




Kommentaarid